بارهای مورد انتظار، مانند موتور برق در اصفهان برق اضطراری، مداوم یا پرایم، و همچنین شرایط محیطی مانند ارتفاع، دما و مقررات گازهای گلخانهای باید در نظر گرفته شوند. بسیاری از تولیدکنندگان بزرگ ژنراتور، بستههای نرمافزاری ارائه میدهند که فقط نیاز به خواندن بسته الکتریکی در محل دارند و اندازه الکتریکی در محل کافی است. یک یا چند ژنراتور دیزلی بدون اتصال به شبکه برق کار میکنند، روشی که به عنوان جزیرهای شدن شناخته میشود. جزیرهای شدن، ویژگیهای چندین ژنراتور را به صورت موازی با مزایای افزونگی و راندمان بیشتر در بار جزئی ترکیب میکند. نیروگاه، بسته به سیستم و زمان خاص، ژنراتورها را به کار میاندازد یا از کار میاندازد.نیروگاههای جزیرهای برای برق اولیه (جوامع مستقل ("برق اولیه")) معمولاً حداقل سه ژنراتور دیزلی دارند که انتظار میرود هر کدام بار مورد نیاز را حمل کنند. تا 20 واحد غیرمعمول نیستند. ژنراتورها را میتوان از طریق همگامسازی به صورت الکتریکی متصل کرد. این همگامسازی نیاز به تطبیق ولتاژ، فرکانس و فاز قبل از اتصال ژنراتورها به سیستم موتور برق در اصفهان دارد.ژنراتورهایی که به صورت موازی کار میکنند میتوانند بار را از طریق اشتراک بار به اشتراک بگذارند. اشتراک بار را میتوان با کنترل افت فرکانس ژنراتورها کنترل کرد، در حالی که کنترل سوخت موتور را به طور مداوم با توجه به تغییرات بار و توان باقی مانده تنظیم میکند.هنگامی که سوخت مورد نیاز برای احتراق در سیستم افزایش مییابد، ژنراتورهای دیزلی بار بیشتری را تحمل میکنند. هنگامی که سوخت کاهش مییابد، ژنراتورهای دیزلی بار بیشتری را تحمل میکنند. ژنراتورهای دیزلی علاوه بر نقش شناخته شده خود در تأمین برق پس از قطع شبکه، معمولاً برای پشتیبانی از شبکههای اصلی در سراسر جهان به دو روش مختلف استفاده میشوند. قیمت برق در ساعات اوج مصرف در بسیاری از مناطق، استفاده از دیزل را برای تأمین موتور برق در اصفهان تقاضای اوج مصرف تشویق میکند. در اروپا، ساعت اوج مصرف معمولاً در بعد از ظهرهای زمستان دیده میشود، زمانی که مردم در خانه هستند.
- ۰ ۰
- ۰ نظر