آرشیو تیر ماه 1404

موتور برق در اصفهان

موتور برق در اصفهان

۲ بازديد

 در طول عملکرد عادی، موتور برق در اصفهان همگام با شبکه، نیروگاه دارای افت کنترل سرعت ۵٪ است. این بدان معناست که تمام سرعت‌های بار ۱۰۰٪ و سرعت بدون بار ۱۰۵٪ است که برای عملکرد پایدار شبکه بدون جستجو و از دست دادن نیروگاه‌ها ضروری است. تغییرات سرعت معمولاً کوچک هستند. با افزایش شیب منحنی با افزایش فشار فنر روی گاورنر گریز از مرکز، می‌توان خروجی برق را تنظیم کرد. این معمولاً یک روش اساسی است. نیاز سیستم برای همه نیروگاه‌ها، زیرا نیروگاه‌های جدید و قدیمی باید بتوانند بدون تکیه بر ارتباطات خارجی، با تغییرات لحظه‌ای فرکانس سازگار شوند. مصرف سوخت مهمترین جزء یک نیروگاه دیزلی است، هزینه برق مصرفی عاملی است که باید در نظر موتور برق در اصفهان  گرفته شود و هزینه اصلی، اولویت اصلی پشتیبانی ژنراتور است. مصرف ویژه متفاوت است، اما یک نیروگاه دیزلی جدید 0.25 تا 0.28 لیتر سوخت به ازای هر کیلووات ساعت در ترمینال ژنراتور مصرف می‌کند.با این حال، موتورهای دیزلی می‌توانند بسته به پیکربندی، از طیف گسترده‌ای از سوخت‌ها، معمولاً دیزل با همین نام (که معمولاً از نفت خام استخراج می‌شود) استفاده کنند. موتورهای دیزلی می‌توانند از مخلوط‌های سوخت متنوعی، از گاز طبیعی، الکل، گازوئیل، گاز چوب گرفته تا نفت کوره، از گازوئیل گرفته تا سوخت رسوبی، استفاده کنند. بنابراین، آنها به عنوان هوای ورودی معرفی می‌شوند و از مقدار کمی سوخت فسیلی برای احتراق استفاده می‌کنند. می‌توان بلافاصله به 100٪ سوخت فسیلی تبدیل کرد. تولیدکنندگان ژنراتور، بسته به کاربرد مورد نظر، چهار نوع ارائه می‌دهند: ژنراتورهای اضطراری، ژنراتورهای پایه، ژنراتورهای دائمی و ژنراتورهای چند منظوره. یک ژنراتور باید بتواند بدون خرابی، برق مورد نیاز را تأمین کند. این امر با اختصاص یک یا چند رتبه‌بندی به ژنراتور محقق می‌شود.ژنراتور آماده به کاراین ژنراتور در صورت قطع برق، به طور خودکار برق را به مشتریان تأمین می‌کند. نوع خاصی از ژنراتور ممکن است یک ژنراتور آماده به کار باشد که فقط نیاز به چند ساعت موتور برق در اصفهان کار در ماه دارد.

موتور برق در اصفهان

۱ بازديد

بارهای مورد انتظار، مانند موتور برق در اصفهان برق اضطراری، مداوم یا پرایم، و همچنین شرایط محیطی مانند ارتفاع، دما و مقررات گازهای گلخانه‌ای باید در نظر گرفته شوند. بسیاری از تولیدکنندگان بزرگ ژنراتور، بسته‌های نرم‌افزاری ارائه می‌دهند که فقط نیاز به خواندن بسته الکتریکی در محل دارند و اندازه الکتریکی در محل کافی است. یک یا چند ژنراتور دیزلی بدون اتصال به شبکه برق کار می‌کنند، روشی که به عنوان جزیره‌ای شدن شناخته می‌شود. جزیره‌ای شدن، ویژگی‌های چندین ژنراتور را به صورت موازی با مزایای افزونگی و راندمان بیشتر در بار جزئی ترکیب می‌کند. نیروگاه، بسته به سیستم و زمان خاص، ژنراتورها را به کار می‌اندازد یا از کار می‌اندازد.نیروگاه‌های جزیره‌ای برای برق اولیه (جوامع مستقل ("برق اولیه")) معمولاً حداقل سه ژنراتور دیزلی دارند که انتظار می‌رود هر کدام بار مورد نیاز را حمل کنند. تا 20 واحد غیرمعمول نیستند. ژنراتورها را می‌توان از طریق همگام‌سازی به صورت الکتریکی متصل کرد. این همگام‌سازی نیاز به تطبیق ولتاژ، فرکانس و فاز قبل از اتصال ژنراتورها به سیستم  موتور برق در اصفهان دارد.ژنراتورهایی که به صورت موازی کار می‌کنند می‌توانند بار را از طریق اشتراک بار به اشتراک بگذارند. اشتراک بار را می‌توان با کنترل افت فرکانس ژنراتورها کنترل کرد، در حالی که کنترل سوخت موتور را به طور مداوم با توجه به تغییرات بار و توان باقی مانده تنظیم می‌کند.هنگامی که سوخت مورد نیاز برای احتراق در سیستم افزایش می‌یابد، ژنراتورهای دیزلی بار بیشتری را تحمل می‌کنند. هنگامی که سوخت کاهش می‌یابد، ژنراتورهای دیزلی بار بیشتری را تحمل می‌کنند. ژنراتورهای دیزلی علاوه بر نقش شناخته شده خود در تأمین برق پس از قطع شبکه، معمولاً برای پشتیبانی از شبکه‌های اصلی در سراسر جهان به دو روش مختلف استفاده می‌شوند. قیمت برق در ساعات اوج مصرف در بسیاری از مناطق، استفاده از دیزل را برای تأمین موتور برق در اصفهان تقاضای اوج مصرف تشویق می‌کند. در اروپا، ساعت اوج مصرف معمولاً در بعد از ظهرهای زمستان دیده می‌شود، زمانی که مردم در خانه هستند.

موتور برق در اصفهان

۲ بازديد

یک ژنراتور دیزلی  موتور برق در اصفهان (که به آن دیزل ژنراتور نیز گفته می‌شود) ترکیبی از یک موتور دیزل و یک موتور-ژنراتور (معمولاً یک آلترناتور) برای تولید برق است. این نوع خاصی از یک موتور-ژنراتور است. موتورهای دیزلی احتراق تراکمی معمولاً برای کار با دیزل طراحی شده‌اند، اما برخی از انواع آنها با سایر سوخت‌های مایع یا گاز طبیعی سازگار هستند.ژنراتورهای دیزلی را می‌توان در مکان‌هایی که به شبکه متصل نیستند یا به عنوان منبع تغذیه اضطراری در صورت قطع برق استفاده کرد. آنها همچنین در کاربردهای پیچیده‌تری مانند ژنراتورهای کمکی برای اصلاح اوج مصرف، پشتیبانی شبکه و تغذیه شبکه استفاده می‌شوند.اندازه‌گیری مناسب ژنراتورهای دیزلی برای جلوگیری از کاهش بار یا کاهش توان ضروری است. مشخصات الکتریکی مدرن، اندازه‌گیری را پیچیده می‌کند، به خصوص برای بارهای غیرخطی. در حدود 50 مگاوات و بالاتر، توربین‌های گازی چرخه باز در بار کامل (با هزینه‌های سرمایه‌گذاری مشابه) از واحدهای دیزلی کارآمدتر هستند و فشرده‌تر هستند. با این حال، برای برخی از کاربردهای با بار جزئی، موتور برق در اصفهان ژنراتورهای دیزلی گاهی اوقات به دلیل راندمان بالاترشان، حتی در این سطح توان، نسبت به توربین‌های گازی سیکل باز ترجیح داده می‌شوند. ژنراتورهای موتور کوچک می‌توانند ۱ تا ۲۰ کیلوولت‌آمپر برای خانه‌ها، مغازه‌ها و دفاتر کوچک و تا ۳۳۰۰ کیلوولت‌آمپر/۳.۳ مگاولت‌آمپر برای ساختمان‌های اداری بزرگ و کارخانه‌ها فراهم کنند. ژنراتورهایی با توان‌های مختلف را می‌توان در یک کابین عایق قابل حمل قرار داد. عملکرد اصلی کابین کاهش صدای ژنراتور است و به آن "کابین آرام یا کانتینر آرام" می‌گویند. معمولاً ژنراتورهای زیر ۷۰۰ کیلوولت‌آمپر با یک دریچه پوشانده می‌شوند، در حالی که ژنراتورهای بزرگتر با یک کانتینر پوشانده می‌شوند. برای دستیابی به توان‌های بالاتر، ژنراتورهای دیزلی اغلب به صورت موازی استفاده می‌شوند  موتور برق در اصفهان (به عنوان مثال، برای دستیابی به ۱۰ مگاولت‌آمپر، می‌توان پنج ژنراتور ۲ مگاولت‌آمپر را به صورت موازی متصل کرد).

اولین مطالب آزمایشی من

۲ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۲ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.